lauantai 9. kesäkuuta 2012

Vaatepaniikki!

Tänään olen vimmalla koittanut miettiä että mitä pakata mukaan Barcelonaan. Urakkaa ei helpota lainkaan se, että vaatekaappi kyllä pursuaa vaatteita, muttei täydellisiä! Koska mä haluan ottaa mukaan matkalla ainoastaan "luottovaatteita" sellaisia joissa on aina ollut hyvä olla.


Samalla kun pohdin vaatevalintoja, järjestelin hieman t-paita kasoja...



 Matkalla näyttäs lähtevän melko kirjavaa sakkia! Printtiä printin perään... Mut miten ne saa sopimaan kirjavien hameiden kanssa? Ongelma... Mulla ei ole tarpeeksi kivoja vaaleita toppeja. Näköjään tykkään ostella aina vaan värikkäitä ja kirjavia vaatteita.


Ja mitäs sieltä löytyikään...? 
Järjettömän törkeen hienot Michael ja Beverly Hills paidat. (ei huolta, en ota näitä mukaan)


Neljällä hameella ja kaksilla shortseilla pitäis pärjätä.


Muutama rantamekko vielä matkalaukkuun, niin siinä se olis.

Eilen olin viettämässä Indian Summer Vintage storessa Juhon (eli kaupan omistajan) synttäreitä. Kaupasta löytyy armeijan ylijäämävaatteita ja huolella valittuja vintage vaatteita. Harmi kun ei ollut kameraa mukana, olisi ollut siistiä esitellä kauppa täälläkin.

Mutta käykää ihmeessä puljussa, osoite on Vuorikatu 22.

Kaksitvå:n vaatteita ja laukkuja kaupasta löytyy myös, ja poistinkin omaan käyttööni uuden kangaskassin. Väri printissä on oikeasti tummempi kuin kuvassa. Hintaa kassilla oli 12€.


Pakkailusta aiheutuvaa nestehukkaa poistin tolkuttoman hyvällä vesimeloonilla. Raikasta, kylmää ja makeaa. 


Huh, huomenna mä lähden. Jännittää ja samaan aikaan tuntuu epätodelliselta, varsinkin kun katsoo tonne ulos sateiseen Helsinkiin. Tuntuu ihan absurdilta pakata mukaan pelkkiä kesävaatteita. Mitä jos villasukkia ja kaulaliinaa sittenkin tarvitsee?

Palataan sitten reilun viikon päästä, mä lähden lomalle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois