torstai 6. syyskuuta 2012

Kaulakello

Mä oon tosi huono pitämään koruja, oli ne sitten ranne, kaula tai korvakoruja. Suurin syy tähän on se, että mulla on tosi herkkä iho ja jopa hopea ja kulta aiheuttaa korviin kutinaa. Hopea ketjua pystyn onneksi kaulassa käyttämään, ja mun suosikki koruni onkin tämä Leijona merkkinen kaulakello :) Sain sen lahjaksi pari vuotta sitten vanhemmiltani.


Oon ihan surkea poseeraamaan, sorry :D Kaulakello on kuitenkin koruna juuri tarpeeksi yksinkertainen ja neutraali, jotta se sopii melkeinpä minkä vaatteiden kanssa tahansa. Piristää yksinkertaista paitaa kummasti. Koomisilta tilanteilta en ole kuitenkaan välttyny kaulakelloni kanssa, koska yleensä kun joku kysyy paljonko kello on, en edes muista että mulla roikkuisi kello kaulassa.
 

Muutama lempparisormus löytyy myös, tärkein näistä on tuo Kalevalan sydän sormus. (Vasen yläkulma)


Olisi ihana osata ja voida käyttää monipuolisesti erilaisia koruja piristämään asuja, mutta... Onko teillä tietoa, pystyykö korvissa käyttämään mitään metallia, jos kultakin aiheuttaa heti kutinaa?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois