tiistai 4. syyskuuta 2012

Tiistai

Hyvää Tiistaita kaikki kivat! Mulla oli tänään vapaapäivä, jei (vastahan mä oon lomaillu & lusmuillu) joten pääsin ulkoiluttamaan mun uutta Monkin mekkoa. Hovikuvaajani ei flunssan takia ollut kovin innoissaan joutuessaan kuvailemaan, mutta kiristyksellä ja lupauksilla tehdä potilaalle pizzaa ja lettuja onnistuin!

Tämä mustavalkoinen mekko on todella oversize-mitoituksella valmistettu, olipahan eka kerta kun ostan jonkun vaatteen kokoa xs! :D Valtterin kirppislöytölaukku pääsi myös ekaa kertaa käyttöön. Laukku on muuten ihan käsittämättömän ihanan pehmeää nahkaa, kiitos vain laukun entiselle omistajalle pehmityksestä.


Joidenkin mielestä kuumottava "käsi-vyö" sai mekkoon vähän muotoa ja vyötäröä esille. Vyön oon ostanut joskus aikoja sitten uffilta.


Tein tänään jotain hyvin poikkeavaa itselleni, nimittäin ostin talvitakin erittäin hyvissä ajoin! Mä olen yleensä aina niin myöhässä näiden vuodenaikojen vaihtumisien kanssa, että tänä vuonna päätin toimia ajoissa. Melkein täydellinen villakangastakki löytyi Vero Modasta, siitä kuvaa joskus myöhemmin :)

Kävin myös kirjastosta hakemassa varauksessa olleen kirjan, suosittelen näitä Anna Godbersenin kirjoja kaikille, jotka rakastavat vanhan ajan romantiikkaa, pukuloistoa ja tunnelmaa. Itse kutsun näitä myös "lampunvarjostin" -kirjoiksi, sama pätee vanhoihin ritari-linna-prinsessa elokuviin.


Lunastin ensimmäisen lupaukseni, ja tein meille pizzaa. Tähän tuli itsetehty tomaattikastike, sipulia, paprikaa, tomaattia, pepperonia, ananasta, mozzarellaa ja rucolaa. Nyt täytyisikin kuulemma mennä tekemään niitä lettuja...


Eli heiheeei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois