torstai 18. lokakuuta 2012

Palasia

Mun pitäisi tällä hetkelläkin tehdä jotain ihan muuta kuin mitä teen, mutta motivaatio kouluhommien suuntaan on totaalisen kateissa. Siksipä tässä naputtelen tänne muutaman kuvan parilta viimepäivältä, palasia mun arjesta.

Taustalla näkyy myös meidän "ei niin järjestyksessä" oleva kämppä. Joo ja nää peilinkautta otetut asukuvat on tosi ihkuja, tiedetään.

Mekko JC, Neule Lindex.
Uus lempparikombo; Mekko ja neule! Välillä kyllästyttää farkut, ja jotenkin oon huomannu keskiviikon sellaiseksi päiväksi, että tekee mieli mekkoilla.

Tämä soma nahkarusetti-käsikoru löytyi JC:stä, ja sallittakoon tämä neljän euron pikkupiristys mulle.


Uusi aamujen lemppariaamupala, maustamaton jogurtti, mysliä ja hunajaa makeuttamaan mun makuuni liian hapanta jogurttia.


Mavalan kynsilakka, ihmeellinen värihoukutus Daring Pink.


 

Tässä esittelyssä mun laukkuarkku! Se on tosi täynnä... Mistälie johtuu.


Onneksi huomenna alkaa viikonloppu, tää viikko on ollut niin ankea. Kostea tihkusade ja pimeys ei toimi muhun minkäänlaisena piristeenä. Aamuisin tekisi mieli jäädä peiton alle ja vaan nukkua. Lauantaina onneksi tiedossa leffaa, syömistä, kavereita-jee! Mielikuvien avulla jaksaa, eiksniin? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois