keskiviikko 15. elokuuta 2012

Juoksuohjelma

Mä ajattelin kertoa teille mun uudesta haastavasta  juoksuohjelmasta, jos se vaikka toimisi samalla motivaattorina jollekkin muulle (ja myös mulle!). Oon itse harrastanut vasta reilun vuoden juoksemista, joten olen vielä niin sanotusti "lapsen kengissä", ainakin jossain määrin :)

Eli tämä ohjelma kestää kaksi kuukautta, ja sen voi tehdä kuka vain itselleen osoitteessa heiaheia.com. Ohjelma rakennetaan treenaajan oman kuntopohjan perusteella.

Mun ohjelma näyttää jokseenkin tältä:


Mä kävin testaamassa mun "huippunopeuden" Cooperin testin muodossa viime sunnuntaina, jotta voin matkan varrella verrata onko kehitystä tapahtunut. Cooperin testissähän pitäisi juosta se 12 minuuttia aivan täysillä, mutta sanotaanko nyt näin, että en vetänyt kyllä aivan maksimaalisella vauhdilla. Mun tulos oli 2150 metriä, tavoitteeni oli 2200 metriä, joten pikkasen jäi uupumaan. 

Cooperin jälkeen
Hahah, tossa juoksun jälkeisiä fiiliksiä. 

No mutta niihin tavoitteisiin jota mulla on tällä ohjelmalla saavuttaa. Haluan juosta 10km/1h. Tällä hetkellä mä juoksen 9km tuntiin. Mun tavoite pitäis olla aika realistinen, joten ei muuta kuin ohjelmaa tiukasti noudattamaan. Mä lupaan palailla täällä aina välillä mun edistymiseen. 

Wish me luck! Tänään onkin salipäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois