tiistai 22. tammikuuta 2013

Katse kevääseen

Moikka taas, mulla on ollut tänään aikaa luurata nettikaupoissa tutkimassa kevään uutuuksia ja pyöräytinkin pienen kollaasin vaatteista/kengistä/laukuista, jotka kolahti eniten ja joita toivoisin vaatekaappiini. 

Mun aamu alkoi jo kolmelta yöllä, kun heräsin ja tunsin itseni todella kipeäksi. No ei siinä muu auttanut kuin ensimmäisellä metrolla lääkäriin ja antibioottikuuri kouraan. Olo ei todellakaan ole kuin voittajalla, jää ainakin tämän päivän treenailutkin väliin :/ Kaiken lisäksi meillä on ihan törkeän kylmä kotona, pattereissa jotain vikaa...

No mutta vähän iloisempiin aiheisiin, haaveilu on ollut mulle aina todella helppoa ja mikäs lämmittäis paremmin täällä kotona kylmiä varpaita ja nenää kuin keväästä ja ihan pikkasen kesästäkin unelmointi :)


Ylläripylläri suurin osa on TopShopista.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 TopShop. 9 Dixie /Nelly.com, 10. Steve Madden/Nelly.com, 11. Ecco Lakselv, 12. Cambridge Satchel/ Asos. 

Kaikista eniten kutkuttelee tuo TopShopin nro 2 laukku, Steve Maddenin niittisomisteiset nahkabootsit ja ihanat baby-blue vaaleat farkut. Helmikuussa pääsen onneksi pitkästä aikaa Tukholmaan, joten taidan alkaa säästämään tuohon nahkalaukkuun. Olen ollut tyytyväinen TopShopin nahkalaukkuihin, laatu on yllättänyt positiivisesti kestävyydellään

Mut nyt mä suuntaan kohti sohvaa ja viltte, lukulautasella on tällä hetkellä Myrskyluodon Maija. 

2 kommenttia:

Kysy pois