maanantai 1. huhtikuuta 2013

Inspiraatio

Huomenta! 
Mistä tietää että olisi paljon epäkiinnostavia koulutöitä tehtävänä? No siitä tietysti, että koti on siisti ja nettikaupat kutsuu puoleensa. H-U-O-H! 

Hitsi kun nuo Selected Femmen vaatteet on niin hintavia, muuten lähtisi tilaukseen yhtä sun toista.. Kevään ja kesän tullen vaalea nahka alkaa kutkuttamaan enemmän kuin musta, ja edelleen olisi tilausta isolle vaalealle nahkalaukulle. Ehkäpä mä löydän sellaisen Leicesteristä?

Mulla on vielä muutama kouluprojekti tekemättä ja sitten voinkin alkaa urakalla jännittämään lähtöä. Itseasiassa mua alkoi jo eilen illalla nukkumaan mennessä kutittamaan mahan pohjasta ja en saanut unta, oon ihan toivoton matkajännittäjä! 

Eilen alkoi myös ah niin jännittävä Game of Thronesin uusi tuotantokausi, jipii! Pakolliset Khaleesi kuolaukset siis tähän loppuun. Nuo hiukset! Antakee mulle.


Nyt mie hilpasen äkkiä kirjastoon ja sitten töihin, lateeers!

2 kommenttia:

Kysy pois