lauantai 12. tammikuuta 2013

Uusi päivänpiristäjä

Ihanaa viikonloppua dudes! Mun viikonloppu näyttää aika mukavalta, lauantai alkoi niin parhaalla bodycombat tunnilla ettei mitään rajaa ja jatkuu ihanasti kotona rentoutuen. Illalla on luvassa kavereita ja hyvää ruokaa. 

Tässä kuvaa mun uudesta kukasta, johon ihastuin niin palavasti että se oli kiikutettava kassalle asti ja kotiin. Hitsi mä en edes muista mikä tuon nimi on, täytyykin tarkistaa se jostakin :D Onko kenellekkään muulle syntynyt noloja tilanteita kun olet ostamassa kasveillesi/kukillesi esim. tukikeppejä ja myyjä kysyy että minkä nimisiä nämä kyseiset kukat ovat, etkä tietenkään muista! Mä muistan varmaan yhden meidän kasvin nimen, bonsaipuun, noloa.


Tältä hän näyttää läheltä. Erityisesti nuo vaaleanpuniset terälehtien reunat saivat mun sydämeni sulamaan. Se on niin pieni ja söpö!


Tällaisia kukkainnostuksia täältä tänään, suosittelen kauniita kasveja jokaiseen kotiin! Ja muutenkin jos joku asia suorastaan kutsuu sinua niin antaa palaa vaan. Yleensä kaikki lempivaatteetkin on sellaisia joihin ihastuu samantien. :)

Kaunista viikonlopun jatkoa!

2 kommenttia:

Kysy pois