tiistai 5. maaliskuuta 2013

Kevätressi

Puuh. Mun kevätlukujärjestys on ihan mahdottoman stressaava yhtälö: koulua + töitä + kouluprojekteja = ei vapaa-aikaa tai kavereiden/perheen näkemistä. Heijastuu varmasti myös tänne blogin puolelle, joten pahoittelut vähän hitaammasta postaustahdista. Tämä kirjoittelu on kuitenkin mulle ihana omajuttuni josta saan paljon ja tykkään myös hirmuisesti tehdä.

Siinäpä alkutunnelmat meikäläisen arjesta, ja esittelyyn vähän kivempia aiheita! Löysin meinaan Lindexiltä aika kivan kevät-takin kahellakympillä, superedullista mun mielestä :)

Kevät-takki Lindexiltä

Mä arvostan takeissa erityisesti taskuja, ja toisekseen huppuja. Tässä oli kuitenkin sen verran päheitä hopeahippusia tuossa "villakangas" osiossa, joten hupun uupuminen annettiin anteeksi. Nyt on aika kivasti asiat takkirintamalla, löytyy musta, harmaa ja vihreä takki. Valinnanvaraa pitää olla, koska oon sen verran värinatsi että sävyjen pitää natsata omaan silmään sopiviksi. 


Tossa oliski sitten vähän luettavaa illaksi ja maailman parasta tummaa suklaata. En tykkään ton tummemmista, ne menee niin kitkeriksi, 60% on just paras. Ennen kuin pääsen kuitenkin noiden kimppuun niin pitäisi vähän kattella kouluhommia joten Adios! Voikaa hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois