keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Aamupäivä kanssani

Eilinen aamu alkoi tosiaan vähän väärällä jalalla, joten yritin sitten kaikkeni jotta saisin sen käännettyä paremmaksi! :) Päätin hemmotella itseäni ja tehdä asioita joista tulee hyvä olo.

Aamupalalla aloitettiin. Tästä puuttuu vain kahvi, koska juon sen aina ihan ensimmäisenä, ja sitten vasta syön aamiaisen.


Katse ulos veti mielen matalaksi, LUNTA! 


Jotenkin oon jo ajatuksissa vähän pidemmällä keväässä, vai voiko keväästä edes puhua helmikuussa? Katsaus kalenteriin sai stressimittarin nousemaan pilviin, kääk!


Sitten huomasin mun uuden söpöläisen maatuskanukkeni (hammastikuille :D) ja piristyin asteen verran.


Hetken aikaa tuumailin että lähtisinkö uimaan, mutta jotenkin oli sellainen pieni kiukkuäksy olo, joten päädyin että itsensä hemmottelu ja rauhallinen aamu voisi toimia paremmin. Siispä menin lämpimään suihkuun, kuorin naaman Cliniquen kuorintavoiteella ja laitoin rauhoittavan naamion.


Opiskelijan budjetilla oon päätynyt siihen että haluan panostaa kasvojenhoitotuotteisiin ja pihistää kosmetiikassa.


Tiedättekö kun joihinkin tuotteisiin vaan hullaantuu ihan täysin? No mä olen saanut jo joskus yläasteella päähäni, että Cliniquen ihonhoitotuotteet on parhaita, ja että sitten kun olen "iso" eli mulla on tarpeeksi rahaa niin aion ostaa vain Cliniqueta. Hahah, ja kyllä ne onkin hyviä! 


No sitten iskin hiusten kimppuun, oon pyrkinyt pesemään hiukset vain jokatoinen päivä, ja tänään oli se toinen päivä- joten nuttura it is!


Mun luottotuotteeni toisen päivän hiuksille on Klippotekin kuivashampoo. Oon käyttäny tätä vaaleanpunaiseen purkkiin pakattua tuotetta jo useamman vuoden.


Ja kun oli nassu ja pää valmis, loppupiristys tuli tässä muodossa. <3


Sitten olikin aika pakata reppu ja suunnata askeleet kohti koulua. Tässä vaiheessa mieli oli jo paljon parempi, joten itsensä kuuntelu palkittiin! Oon yrittänyt nyt muutenkin kuullostella enempi omaa kehoa ja tuntemuksia, treenata 4-5krt viikossa, mutta pitää niitä lepopäiviäkin tarpeeksi. 

Reppuun pakattiin mukaan seuraavanlaista rompetta. Pidän yleensä proteiinipatukkaa mukana, jos tulee kova nälkä niin saa nopeasti jotakin järkevää välipalaa. Tänään ylikuivalla luennolla nälkä pakottikin prodepatukan suuntaan ja sillä jaksoinkin hyvin iltakuuteen asti.


Valmis! :)


Sellanen aamupäivä mulla, tästä tais tulla ihan järkyttävän pitkä postaus...hups.

1 kommentti:

  1. Mielenkiintoista, ajattelin, että Suomessa naiset käyttävät tuotteita «Lumene»!


    VastaaPoista

Kysy pois