tiistai 19. helmikuuta 2013

Tiistain kuulumiset

Asoksen paketti kotiutui jo itseasiassa viime viikolla ja sen sisältö oli osittain erittäin jees, mutta tämä mintunvihreänä ja kuvissakin siltä näyttänyt neule ei ole kyllä minttua nähnytkään. Lähinnä jonkinlainen likaisen vihreä? :D Harmittaa, että nettikaupoissa värit ei aina olekkaan todellisuudessa sitä mitä lupaillaan. 



Noo, kyllä sille käyttöä varmasti kuitenkin löytyy ja onneksi se oli edullinen niin ei harmita. Löysin myös eilen Cubuksen loppualeista tämän pirteän neonkeltaisen neuleen kympillä.


Se pääsikin heti käyttöön :) Vitsi näitä mun ilmeitä, hahah! Sopii kivasti mun kreisien happopestyjen farkkujen kanssa. Poikaystävä aina kuittailee tuosta happopesusta, että mitäs ihme pirinisti vaatteita sitä taas on päällä? Onneksi mua ei haittaa mitä mieltä kukaan on, jos ite tykkään niin se on tärkeintä.

Tästä nahkarepusta on tullut ihan lemppari!

Koulun jälkeen sain vihdoin aikaseksi käytyä ostamassa viimeisen lankarullan mun ikuisuusprojektiin (ois kiva keretä käyttämään sitä vaivalla kudottua kaulaliinaa vielä tänä talvena) ja kirjastossa hakemassa kirjoja yhteen kouluraporttiin, aiheena ilmastonmuutos.



Kävin samalla Frida Marinassa ja löysin kivan mekon! Mä olin jo ihan kyllästynyt joulun jälkeen kaikkeen paljettihärpäkkeisiin, mutta silti joku tässä kuiskaili puoleeni. Ehkä se on nuo kolmiot mitä noista paljeteista muodostuu? :)


Tein toista kertaa elämässäni tänään kaalilaatikkoa (NAM!) ja nyt se alkaakin olemaan valmis, joten mie hiippasen syömään! 

MOIII!

4 kommenttia:

  1. Pirteä keltainen neule on itselläkin etsinnässä kevääksi :) Niin ihanan keväinen!

    VastaaPoista
  2. UPEE tuo ylimmäinen pusero :)

    Hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Kysy pois