perjantai 15. helmikuuta 2013

Lime & Grey Inspiration

Hyvää alkavaa viikonloppua! Mä vähän niinku lintsaan koulusta, tai no ainaki vähän. Mutta mulla on hyvät selitykset - nimittäin pitäis tehdä kouluhommia. Tosin innostuin vähän kokeilemaan tota photaria ja täällä mä siis edelleen istun yöpaidassa ja lempparihupparissa.

Mutta mulle iski eilen ihan mieletön into Monkissa limenkeltaiseen väriin. Ja erityisesti yhdistettynä harmaaseen, mielellään vähän kulutettuun sellaiseen. Mitäs tykkäätte? Muhun ainakin iskee värimaailma, ihanan raikasta kaiken viininpunaisen ja tummien sävyjen jälkeen muutenkin.

1, 2, 3, 7 = Monki. 4, 5, 6, 8, 9 = TopShop. 10 & 11 = Asos.

Mulla on tänään illemmalla vielä työvuoro edessä ja samaten menee huominenkin töiden merkeissä. Nyt mä voisinkin tästä hiippasta noiden koulujuttujen pariin. Oikein ihanaa viikonloppua! Mäki relaan sitte sunnuntaina :)

3 kommenttia:

  1. Oi, ihanalta näyttää harmaa ja lime yhdessä! Oikein poikkeuksellisen ihanalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan näytäkkin :) En ole siis ainoa jota ihastuttaa!

      Poista
  2. Täytyy päästä näkemään tuo lime livenä, koska en ihan tajuu millanen sävy se tarkalleen on. Täällä Krakovan kaupoissa on kanssa ollut huimasti valikoimaa värejä tulvillaan, ja oon myøs hurahtanut ihan uusiin vaihtoehtoihin: viininpunanen (tuun sun jalanjäljissä tässä :P), tumma korallinpinkki ja kirkas tumma turkoosi ja musta (mun perus ruskean sijaan). Ah! Värit vaatteissa on niinkuin hedelmiä ravinnossa. Oon kanssa ihastunut keltaiseen, mutta se taitaa olla enemmän sellainen banaaninkeltainen kuin lime. Usein sellanen sinapinsävyinen keltanen näyttää likaiselta eikä siks nappaa. Neonvärit eikä pastellit oo myøskään koskaan uponneet muhun. Mutta vahvat, puhtaat ja murretut värit, maanläheiset (luonto kukkineen ja kasveineen) inspiroi ja ilahduttaa! Kevät on kyllä ihanaa aikaa.

    VastaaPoista

Kysy pois