tiistai 26. helmikuuta 2013

Tatskakuume

Tää voi tulla nyt aika monelle pienenä yllätyksenä, mutta mä olen alkanu fiilistelemään tatuointia itelleni. En tiedä mistä moinen lähti, oon aina ajatellut että tatskat ei ole mun juttu, hienoja kyllä muilla ihmisillä. Mä syytän tästä tatskakuumeesta Pinterestiä ja LA-Ink sarjaa.

Mutta asiaan, millaisen kuvan sitten ottaisin ja mihin? Tällä hetkellä ajattelen yläselkää, oikean lapaluun aluetta. Selkään sen takia, että JOS joskus ei haluakkaan että kuva näkyy, niin sen saa helposti piiloon.

Oon kerännyt Pinterestiin mieleisiä kuvia inspiraatioksi ja tässä pieni kollaasi kuvista joista tykkään.

Tattoo inspiration

Maatuska tatska olisi ehkä eniten "oman näköinen", mutta toisaalta värikkäät riikinkukonsulat, höyhenet, linnut ja aika kliseiset unisiepparit miellyttää myös. Toisaalta turha ajatella etteikö kaikki kuvat olisi jo nähty, tärkeintä että kuvalla olisi joku merkitys.

Kaipailisin kommentteja hyvistä tatuointistudioista ja artisteista Helsingissä, kertokaahan kommenttien kanssa suosituksia! :) Mulle on jo suositeltu Tatuataa ja Bound Tattoota, ja näiden old school tyyli näyttääkin erittäin hyvältä, mutta lisää vaan!

4 kommenttia:

  1. Heips!
    Itse olen myös ajatellut tatuoinnin ottoa, ehkäpä jo tässä kevään aikana ;)
    Seuraavista tatuointipaikoista olen kuullut pelkkää hyvää: www.flametattoo.fi ja www.duckstattoo.com
    En osaa sen tarkemmin vielä niistä sanoa, mutta muutama vaihtoehto lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkeistä, täytyykin tsekata nuo! :)

      Poista
  2. Täälläkin on vähän tatskakuumetta... Oon miettinyt, että ois ihana ottaa kylkeen joku supernaisellinen kuva tai sitten nilkkaan tai ranteeseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaan tää kevät, mikä saa pään sekasin :)

      Poista

Kysy pois